Kenape nak kecewa kerana cinta?

Assalamualaikum w.b.t

Pernah ke anda terfikir untuk jadi BODOH dek kerana CINTA anda yang bodoh?
hahahaha

saya tak paham la bebudak sekarang!
selalu cakap
"saya kecewa kerana cinta...sobs.."lah
"dia 'membunuhku'..." pergghhhh....
"kumbang hanya seekoq...tiada yang lain..." hak aloh!
"aku mesti nak dengan dia!" (bangang)
"aku akan setia dengan dia sampai tue!" yoyo jer.....
"You`re always in my heart, & the best in my live!"...kahkahkah
dasar budak2 Hengusan!
Selalu jerp wuat statement kurang matang.amboiii!!

Korang ingat orang yang korunk maksud kan tu HERAN ke?
"ade aku kesah @ AAK?..?"
hehehe.....
Nonsense!

So, di sini, saya nak sarankan kepada rakan-rakan,
adik-adik,awek2 disini maupun sesipe yang saya tak kenal....

supaya

"lebih taat + ingat pada mak & bapak & adik badik korunk..."
Ia lebih memberi kesan kalau korunk mengecewakan mereka.
Jangan kecewakan mereka kalau takut untuk dikecewakan.
Jadilah MAHAL ($$$$$$$$infinity!) sikit ok!


Suke?Like Jer..

2 ulasan:

POP berkata...

hahhaa..biasalah tue..bdak2 zmn skrg..hehhee :D

HyeRoL berkata...

haha..thu xpe..:)

Dicipta Oleh AeroL